Ponosno skačemo naprej

25.11.2013

Ljubno je kot prvi organizator celinskega pokala za ženske
naredilo izjemno velik korak pri prepoznavnosti tega športa
tudi v mednarodnem merilu. K temu je gotovo pripomogla
medijska podpora številnih medijev, saj smo v obdobju
treh mesecev lahko zasledili več kot 600 objav v različnih
tiskanih medijih. V živo si je obe tekmi ogledalo več kot 9.000
glasnih navijačev, kar je za 50 % več, kot leto prej in več kot
500.000 gledalcev pred televizijskimi zasloni v Sloveniji.

Z dobro načrtovano marketinško akcijo s pomočjo Skupine
Publicis nam je ponovno uspelo vzbuditi zanimanje medijev za
poročanje o tem športu in dogodku na Ljubnem, kar se je v
medijskem prostoru odrazilo v skoraj 600 objavah v 4 mesecih
(nov. 2012–feb. 2013). Vse objave so bile ocenjene pozitivno
in so dosegle ocenjeno oglaševalsko vrednost 384.631 EUR
(v letu 2012 smo v primerljivem obdobju dosegli 400 objav in
dosegli ocenjeno oglaševalsko vrednost 251.289 EUR).
Vir: Press Clipping

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.